Pozycjonowanie

Czym jest i na czym polega pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych jest szeregiem kompleksowych działań, które skutkuje wypromowaniem witryny internetowej tak, aby znajdowała się najwyżej wynikach wyszukiwania. UWAGA: kolejność wyświetlania stron internetowych na liście wyszukiwania uzależniona jest od algorytmów Google. Metoda działania algorytmów Google nie jest powszechnie znana, ale poznane są czynniki, które znacząco wpływająca pozycję strony. Do tych czynników należą: elementy związane z treścią, która opublikowana jest na stronie, popularność witryny w Internecie. Ponadto bardzo ważne jest poprawne działanie samej strony internetowej. Najlepszym rozwiązaniem, które zwiększy zasięgi firm i wypromuje biznes w sieci jest współpracą z agencją SEO. Pracujący w niej specjaliści posiadają odpowiednie doświadczenie i umiejętności, które jest niezbędne, aby zaistnieć w sieci i znaleźć się w TOP 10 w wynikach na pierwszej stronie wyszukiwania.

Pozycjonowanie google
Audyt SEO

Audyt SEO

Audyt SEO strony internetowej Audyt SEO stanowi skrupulatną weryfikację i analizę strony www. Przeprowadzanie audytu SEO ma na celu sprawdzenie, czy strona została wykonana w poprawny sposób, a jej struktura i kod są zgodne z algorytmami Google. Samej analizie podlega również wartość merytoryczna tekstów na stronie, a w szczególności to, czy posiadają one odpowiednie frazy kluczowe. Po przeprowadzeniu audytu SEO jesteśmy w stanie wskazać słabe punkty witryny, które wymagają ulepszenia. Przeprowadzenie kompleksowego audytu SEO warto powierzyć specjalistom, którzy przedstawią optymalne rozwiązania zwiększające widoczność i zasięgi Twojej strony w sieci. Pozycjonowanie i jego elementy Do elementów pozycjonowania stron należy kilka istotnych elementów m.in. optymalizacja strony WWW.

Aby strona spełniała wszystkie wymogi techniczne, musi zostać dostosowana do algorytmów Google, które pomagają weryfikować stronę. Istotna jest analiza kodu i struktury strony internetowej, sprawdzenie nagłówków, tytułów i meta tagów. Równie ważne jest wykonanie testu strony www, co pozwala na odnalezienie przyczyny jej wolnego ładowania, a następnie rozwiązanie problemu przez usprawnienie jej szybkości. Ponadto należy pamiętać, że strona internetowa powinna dobrze wyglądać pod kątem wizualnym, a to oznacza, że musi być responsywna, czyli dostosowywać się do szerokości ekranu każdego urządzenia mobilnego. Przy pozycjonowaniu strony warto przyjrzeć się content marketingowi. Oznacza to, że wszystkie treści wstawione na stronę muszą być merytoryczne, treściwe, skupiające uwagę, unikalne. Jeżeli na stronie o danej tematyce branżowej frazy i słowa kluczowe są dopasowane do rodzaju branży, jakie strona przedstawia, wpływa to pozytywnie na pozycjonowania strony oraz na zwiększenie ruchu na stronie. Na co jeszcze możemy zwrócić uwagę? Link building jest procesem polegającym na pozyskiwaniu odnośników z innych, wartościowych, dla robotów Google stron internetowych. Wysokiej jakości linki to podstawa budowania widoczności strony internetowej. Strategia pozycjonowania, a rodzaje wyników wyszukiwania Istnieją dwa typy wyszukiwania wyników na liście Google. Należą do nich: wyszukiwanie organiczne oraz wyszukiwanie nieorganiczne.

Pozycjonowanie
SEO_GOOGLE

Wyniki organiczne utrzymują się w rankingu tym samym, mają przewagę nad tymi nieorganicznymi, natomiast wyniki nieorganiczne wyświetlane są, dopóki trwa kampania. Do wyników nieorganicznych należą linki sponsorowane Google Ads, które są wyświetlane na samej górze listy. Są płatnymi odnośnikami, które zapewniają wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Minusem linków sponsorowanych jest to, że sprawdzają się tylko przy prowadzeniu krótkich kampanii reklamowych. Klient podejmuje decyzję, jaki rodzaj strategii jest dla niego korzystny. Jeśli zależy nam na stworzeniu skutecznej strategii marketingowej dla własnej firmy, należy wziąć pod uwagę optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Dobrym rozwiązaniem jest pozycjonowanie stron w obszarze danego miasta, jest to forma promocji strony internetowej w wynikach wyszukiwarki. Skuteczne wdrożenie odpowiedniej strategii powoduje wyświetlanie witryny wysoko wśród wyników wyszukiwania na dane miasto. Automatyczne mechanizmy oceniają witryny, znajdujące się w sieci i na tej podstawie promują część z nich w taki sposób, że strona internetowa klasyfikuje się na wysokim miejscu w wynikach wyszukiwania. Jeżeli zależy nam na tym, aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów z Twojej miejscowości, to zdecyduj się na pozycjonowanie lokalne. Sprawi to, że będziesz widoczny w lokalnych wynikach wyszukiwanie. Dzięki temu mieszkaniec korzystający z map Google trafi na Twoją stronę internetową. Wyszukiwarki internetowe stały się jednym z najczęściej używanych źródeł informacji, przez ludzi na całym świecie jest to związane z wygodą i łatwością dostępu. Dlatego tak ważne jest to, aby strona internetowa miała pozycjonowanie na wysokim poziomie.

Dlaczego warto pozycjonować lokalnie?

Jeśli obawiasz się wysokich kosztów pozycjonowania, a zależy Ci na tym, aby strona internetowa miała pozycjonowanie na wysokim poziomie dobrym rozwiązaniem będzie pozycjonowanie lokalne. W ten sposób nie nadwyrężysz za mocno swojego budżetu, a pozwoli to zwiększyć ruch na stronie, zyski ze sprzedaży produktów lub dostarczania usług, które chcesz wypromować. Jeśli firma się rozwinie i będzie zależało ci na pozyskaniu większej ilości klientów, można rozwinąć działania na obszar całego kraju. Jeśli jednak wystarczające jest działanie lokalne tj. świadczenie usług w obrębie jednej miejscowości, to po osiągnięciu wysokich wyników w wyszukiwarce, to należy zainwestować w UX i jeszcze bardziej rozwijać firmę na lokalnym rynku, co wiążę się z pozyskiwaniem jeszcze większej liczby klientów! Podsumowując pozycjonowanie witryny, wiąże się z niemałym wydatkiem, ale należy wziąć pod uwagę fakt, że koszty zwracają się wielokrotnie. Koszty nie są niskie ze względu na to, iż nad daną witryną pracuje wielu specjalistów należą do nich są osoby, które wyszukują popularne frazy, dokonują optymalizacji pod kątem SEO, tworzą profesjonalne treści, wdrażają skuteczne właściwe rozwiązania techniczne. Do kosztów pozycjonowania należy wliczyć nie tylko czas pracy doświadczonych osób, ale także cenę profesjonalnych narzędzi analitycznych, którymi dysponuje agencja. Ponadto na cenę wpływa wdrożenie ogólnopolskiego SEO, gdyż będzie droższe od lokalnego. Pamiętajmy, że nie musimy od razu decydować się na promocję w całym kraju. Pozycjonowanie na miasto jest zdecydowanie tańsze, jednak warto zwrócić uwagę na to, iż cena SEO uzależniona jest od liczby firm, jakie pozycjonują się w obrębie jednego miasto i walczą z tego względu o wysokie pozycje w Google. Zatem dlaczego pozycjonowanie strony na dane miasto jest korzystne? Pozwala dotrzeć do wielu nowych potencjalnych klientów w danym mieście. Po pewnym czasie zaczniesz zajmować wysokie pozycje na konkretne frazy kluczowe, co daje pewność, że ruch na Twojej stronie wzrośnie, a użytkownicy wyszukiwarki staną się zainteresowani tym, co oferujesz i będą chętnie korzystać z Twoich usług lub kupować Twoje produkty, ponieważ będziesz zajmował wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania.

Zakres świadczonych przez nas usług obejmuje:
– pozycjonowaniem lokalne oraz krajowe małych, średnich i dużych przedsiębiorstw
– dostosowywanie witryn pod względem użytkowalności, techniki i wysoce rozumianego komfortu do potrzeb użytkowników
– copywriting
– pisanie blogów
– inne dziedziny marketingu i sprzedaży internetowej

Działamy otwarcie, raportujemy wyniki, komunikujemy się z klientami, aby wspólnie wdrożyć konkretne działania. Sprawimy, że Twoja firma będzie widoczna w wynikach wyszukiwania, a Tobie pozwoli to na zyskanie szerokiego grona klientów.
Zachęcamy do kontaktu!