Marketing Internetowy

Marketing internetowy

Marketing internetowy inaczej e-marketing, odgrywa w dzisiejszych czasach kluczową role w pozyskiwaniu klientów. Różnorodność form marketingu internetowego pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. To między innymi: strony rezultatów wyszukiwarki, banery, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing. Naszym zadaniem jest optymalizacja kampanii reklamowej pod konkretne grupy klientów.

Rozwiązania marketingowe online, które Cię uszczęśliwiają

Jesteśmy serwisem agencji marketingu internetowego, który robi coś naprawdę unikalnego w porównaniu z konkurencją. Nasi młodzi i doświadczeni specjaliści ds. marketingu mają świeże spojrzenie na działania związane z marketingiem online. Współpraca z nami to dwukierunkowy proces. Dla nas, jako agencji marketingu internetowego, jest to również podstawą udanej współpracy. Możemy Ci pomóc w szerokim zakresie działań związanych z marketingiem online, ale potrzebujemy wzajemnego zaangażowania. To Ty znasz swoją organizację najlepiej! Często rozpoczynamy od spotkania strategicznego, podczas którego uwidaczniają się kluczowe wartości, potrzeby i cele Twojej firmy. Udzielamy indywidualnych porad, skrojonych pod Twoją firmę i sytuację. Razem analizujemy wyniki miesięczne i sprawdzamy, czy podążamy właściwą ścieżką, czy też powinniśmy skierować się w innym kierunku w zakresie marketingu online. U nas nie znajdziesz rozległych raportów z liczbami, ale przyjemną i transparentną rozmowę, podczas której prezentujemy wykonane działania, wyjaśniamy ich cel oraz przedstawiamy osiągnięte wyniki.

czas

Nie trać czasu - Marketing SEA by być natychmiast widocznym

Dzięki SEA, czyli reklamie w wyszukiwarkach, możesz być od razu widoczny na słowach kluczowych i kombinacjach, na których chcesz się znaleźć. Ta metoda marketingu online umożliwia umieszczenie reklam w wyszukiwarkach w momencie ich aktywacji. Nasi specjaliści ds. SEA pomogą Ci w opracowaniu odpowiedniej strategii. Następnie przekształcimy ją w konkretne kampanie i skonfigurujemy reklamy, które zostaną wyświetlone na podstawie dobranych słów kluczowych. Dobór tych słów kluczowych zostanie odpowiednio dopasowany do jakościowych stron docelowych na Twojej stronie internetowej.

Chcesz promować swoją stronę w sieci - Reklamuj się w Google ADS

Wypróbuj Google Ads w działaniach marketingowych swojej firmy. To narzędzie pozwala dotrzeć do osób w dowolnym miejscu na świecie – do krajów, prowincji, miast, powiatów lub innych mniejszych obszarów. Działa w modelu „płatność za kliknięcie”. Oznacza to, że nie ma kosztów za samo wyświetlenie reklamy i tylko za interakcję użytkownika, taką jak odwiedzenie Twojej witryny, konkretnego produktu lub wyświetlenie kontaktu. Takie reklamy należy przygotowywać tak, aby zwiększyć współczynnik konwersji, stosunek liczby odwiedzin reklamy do jej wyświetleń oraz uniknąć niepotrzebnych kliknięć ze strony osób, które nie są tak naprawdę zainteresowane naszą ofertą. Google pozwala zawęzić listę odbiorców – możesz zdefiniować m.in. ich wiek, płeć, lokalizację, język, a nawet czas wyświetlania.

Adwords
AdWords

Pokaż swój biznes osobom w wybranej lokalizacji

Zaawansowane kierowanie na lokalizację pomaga precyzyjnie prezentować reklamy u odpowiednich odbiorców. Domyślnie rekomendowane są reklamy kierowane na całą Polskę. W przypadku firm lokalnych nie ma potrzeby reklamowania się w całym kraju, więc idealnym rozwiązaniem jest zawężenie wyświetleń do województwa lub miasta.

Reklamy gogle ADS – tymczasowe czy na długi okres czasu?

Czy chciałbyś tymczasowo lub na stałe korzystać z reklamy w wyszukiwarkach (SEA)? Często reklama w wyszukiwarkach jest stosowana w połączeniu z optymalizacją dla wyszukiwarek (SEO). Kiedy pozycjonowanie SEO osiągnie odpowiedni poziom i zacznie konkurować z reklamą w wyszukiwarkach, nadchodzi czas na dostosowanie strategii. Ważne jest, aby wiedzieć, że pomiar jest kluczowy. Reklama w wyszukiwarkach doskonale nadaje się również do tymczasowych celów, takich jak promocje lub trendy, które są w fazie wzrostu, a pozycjonowanie SEO jeszcze nie jest na odpowiednim poziomie. Natomiast korzystając z reklamy w wyszukiwarkach na stałe, możesz skutecznie z niej korzystać, jeśli nie chcesz zastosować optymalizacji dla wyszukiwarek (SEO) lub jeśli rynek jest tak nasycony, że osiągnięcie odpowiednich pozycji przy użyciu SEO wymagałoby znacznych nakładów czasu, energii i środków finansowych.

Najpopularniejsze sposoby reklamowania w Google ADS

Reklama tekstowa

Najpopularniejsza reklama pakietu Google, prezentowana w wynikach wyszukiwania. Wyświetla się nad  i pod niepłatnymi wynikami wyszukiwania. Dopasowana pod konkretne słowa kluczowe. Celem tej reklamy jest wygenerowanie wartościowego  ruchu – pozyskanie klientów zainteresowanych konkretną usługą lub produktem.

Reklama tekstowa
Reklama produktowa

Reklama produktowa

Reklama skierowana głównie na sprzedaż określonych produktów wyszukiwanych przez klientów. Jej główne zadanie to zwiększenie sprzedaży w sklepach, oraz promocja konkretnego produktu.

Reklama produktowa

Reklama graficzna

Wyświetlana w formie grafiki w sieci reklamowej Google, na YouTube oraz serwisach partnerskich. Reklama głównie skierowana do nowych odbiorców. Jej celem jest zainteresowanie potencjalnego klięta danym produktem. Reklama wyświetla się w formie banerów odpowiednio dobranych i dopasowanych do odbiorcy.

Reklama graficzna

Kampanie Facebook ADS

Facebook Ads – reklama na Facebooku w działaniach marketingowych ma coraz większe znaczenie. Tym bardziej że prezentujemy ja na takich platformach jak: Facebook, Instagram oraz Messenger. Kampanie przeznaczone są dla każdego przedsiębiorcy. Prawidłowe określenie celu kampanii, zasięgu oraz docelowej grupy odbiorców powoli nam dotrzeć tylko do zainteresowanych klientów. Reklamy Facebook ADS mogą przyjmować różną postać. Możemy prezentować się w postaci obrazu, widea, karuzeli czy kolekcji. To Ty decydujesz jak chcesz pokazać się Swoim klietom.

Jakie są koszty kampanii?

To Ty decydujesz o kosztach. Nigdy nie wydasz więcej, niż zaplanowałeś, a moim zadaniem jest zoptymalizować możliwości kampanii, tak aby nie przepalać założonego budżetu.

Reklamy