Marketing Internetowy

Marketing internetowy inaczej e-marketing, odgrywa w dzisiejszych czasach kluczową role w pozyskiwaniu klientów. Różnorodność form marketingu internetowego pozwala dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. To między innymi: strony rezultatów wyszukiwarki, banery, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych, interstitial, ogłoszenia reklamowe w Internecie, sieci reklamowe oraz e-mail marketing. Naszym zadaniem jest optymalizacja kampanii reklamowej pod konkretne grupy klientów.
Wypróbuj Google Ads w działaniach marketingowych swojej firmy. To narzędzie pozwala dotrzeć do osób w dowolnym miejscu na świecie – do krajów, prowincji, miast, powiatów lub innych mniejszych obszarów. Działa w modelu „płatność za kliknięcie”. Oznacza to, że nie ma kosztów za samo wyświetlenie reklamy i tylko za interakcję użytkownika, taką jak odwiedzenie Twojej witryny, konkretnego produktu lub wyświetlenie kontaktu. Takie reklamy należy przygotowywać tak, aby zwiększyć współczynnik konwersji, stosunek liczby odwiedzin reklamy do jej wyświetleń oraz uniknąć niepotrzebnych kliknięć ze strony osób, które nie są tak naprawdę zainteresowane naszą ofertą. Google pozwala zawęzić listę odbiorców – możesz zdefiniować m.in. ich wiek, płeć, lokalizację, język, a nawet czas wyświetlania.


Pokaż swój biznes osobom w wybranej lokalizacji
Zaawansowane kierowanie na lokalizację pomaga precyzyjnie prezentować reklamy u odpowiednich odbiorców. Domyślnie rekomendowane są reklamy kierowane na całą Polskę. W przypadku firm lokalnych nie ma potrzeby reklamowania się w całym kraju, więc idealnym rozwiązaniem jest zawężenie wyświetleń do województwa lub miasta.
Reklama tekstowa
Najpopularniejsza reklama pakietu Google, prezentowana w wynikach wyszukiwania. Wyświetla się nad i pod niepłatnymi wynikami wyszukiwania. Dopasowana pod konkretne słowa kluczowe. Celem tej reklamy jest wygenerowanie wartościowego ruchu – pozyskanie klientów zainteresowanych konkretną usługą lub produktem.


Reklama produktowa
Reklama skierowana głównie na sprzedaż określonych produktów wyszukiwanych przez klientów. Jej główne zadanie to zwiększenie sprzedaży w sklepach, oraz promocja konkretnego produktu.

Reklama graficzna
Wyświetlana w formie grafiki w sieci reklamowej Google, na YouTube oraz serwisach partnerskich. Reklama głównie skierowana do nowych odbiorców. Jej celem jest zainteresowanie potencjalnego klięta danym produktem. Reklama wyświetla się w formie banerów odpowiednio dobranych i dopasowanych do odbiorcy.

Facebook Ads – reklama na Facebooku w działaniach marketingowych ma coraz większe znaczenie. Tym bardziej że prezentujemy ja na takich platformach jak: Facebook, Instagram oraz Messenger. Kampanie przeznaczone są dla każdego przedsiębiorcy. Prawidłowe określenie celu kampanii, zasięgu oraz docelowej grupy odbiorców powoli nam dotrzeć tylko do zainteresowanych klientów. Reklamy Facebook ADS mogą przyjmować różną postać. Możemy prezentować się w postaci obrazu, widea, karuzeli czy kolekcji. To Ty decydujesz jak chcesz pokazać się Swoim klietom.
Jakie są koszty kampanii?
To Ty decydujesz o kosztach. Nigdy nie wydasz więcej, niż zaplanowałeś, a moim zadaniem jest zoptymalizować możliwości kampanii, tak aby nie przepalać założonego budżetu.
